המלצה על אפליקציית נשימה

כחלק מתרגול הנשימה שלי - פראניאמה אני משתמש גם מדי פעם באפליקציות נשימה, זה כלי טוב למי שצריך מסגרת חיצונית לתרגל נשימה, לזמני נסיעות, לניסוי ודיוק של מקצבי נשימה ועוד.  יצא לי לנסות כמה בשנים האחרונות והיום אני רוצה להמליץ על אחת חינמית בה אני משתמש לאחרונה - אפליקציית Breathe : relax & focus הקישור אמור לשלוח להורדה באנדרואיד.

האפליקציה מציעה 4 תרגילים בסיסיים: 

נשימה שווה בקצב 4:4 שאיפה:נשיפה 

נשימת קופסא בקצב 4:4:4:4 שזו נשימה בקצב שווה של שאיפה, אחזקת אוויר, נשיפה, אחזקת אוויר

נשימת 4:7:8 שנחשבת טובה לשינה 

ובדיקת זמן אחזקת אוויר בסוף שאיפה 

בנוסף יש באפליקציה אפשרות לבנות לך תרגילי נשימה אישיים עם איזה יחס נשימה שתרצה ולכמה זמן שתחליט, ובזה אני משתמש בשביל לבנות לי רצפי תרגילי נשימה נוספים. כמו אפליקציות אחרות בתחום היא נותנת מעקב על זמן התרגול היומי/שבועי, אך בלי פירוט של איזה תרגילי נשימה עשית לכמה זמן, וגם אפשרות לתזכורות לתרגל.

תרגילי נשימה עוזרים מאוד לריפוי, שיפור הריכוז והשינה, חיזוק מערכת החיסון, ויסות מערכת העצבים ויכולים לעזור במגוון מצבים רפואיים, מומלץ מאוד להתחיל/להמשיך לתרגל נשימה.

מוזמנים לקרוא עוד על נשימה:

זה שאתה חי לא אומר שאתה נושם, פוסט בסיס על נשימה , דפוסי נשימה בעייתים ותרגילי נשימה בסיסיים

שני תרגילי נשימה מרגיעה, טוב לשיפור השינה, הפחתת דאגות והפעלת המערכת הפרא סימפטית בגוף


 אהבתי את עטיפת הספר של אנדי דרוקר