הזמנה לטיפול/ייעוץ פסיכולוגי בצ'אט

נתחיל ממה זה טיפול בצ'אט?
בפגישת טיפול דרך צ'אט המטפל והמטופל קובעים מועד לפגישה טיפולית וירטואלית שנערכת דרך תוכנת צ'אט - לרוב גוגל או סקייפ. המטופל יושב בבית שלו מול המסך כותב למטפל וקורא את תגובותיו, המטפל בהתאם יושב מול המסך קורא וכותב למטופל. המפגש אינו מפגש מילולי ולא נערך פנים מול פנים אלא מול המסך. לטיפול בצ'אט יתרונות רבים אבל הוא לא מתאים לכל אחד ולא בכל מצב.

מה היתרונות של טיפול פסיכולוגי בצ'אט?
ישנם מספר יתרונות למפגש טיפולי מהסוג הזה, אפרט כאן כמה מהם:

  • אין מחסום או בעיה של מרחק גיאוגרפי או קשיים בהגעה אל המטפל, טוב במיוחד למי שגר רחוק, טס הרבה או גר בחו"ל
  • זה חוסך זמן ומאפשר למטופל לקבל ייעוץ והדרכה בנוחות וביעילות
  • עבור אנשים רבים, כתיבה מהווה דרך מצוינת לביטוי עצמי וניהול דיאלוג, לפעמים יותר מדיבור ושיחה
  • ישנם אנשים שמסיבה כזאת או אחרת אינם יכולים לעזוב את הבית וזו דרך עבורם לקבל עזרה ותמיכה
  • בטיפול בצ'אט אנחנו לא רואים את המטפל והוא לא רואה אותנו, לרבים זה מאפשר תחושה של חופש ושחרור שמסייעת לתהליך הטיפולי
  • בעולם של היום, בו אנו מתכתבים כל הזמן בעזרת מיילים, סמסים, פייסבוק, וואטסאפ טיפול בצ'אט הוא פלטפורמה מתאימה וטבעית

מדוע אני עובד בשיטת טיפול זו?
בתואר הראשון שלי למדתי פסיכולוגיה ומדעי המחשב, כך שהחיבור בין טיפול נפשי למחשבים תמיד עניין אותי. עם השנים צברתי ניסיון וידע בטיפול וליווי של אנשים עם בעיות פיזיות ונפשיות במסגרת מרכזים ציבוריים ופרטיים לבריאות הנפש, וגם עשיתי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית,כיום אני עובד בעמותה לילדים בסיכון עם ילדים אוטיסטיים ומשפחותיהם. בתקופה האחרונה עברתי התמודדות לא פשוטה עם בעיות קול שהגבילו את יכולת העבודה הקולית שלי הן כמורה ליוגה והן כמטפל, וזה העלה בי את הרצון להעמיק יותר בתחום הזה של טיפול בצ'אט. בנוסף, תמיד אהבתי ואוהב לקרוא ולכתוב כך שאופן התקשורת הזו נוח וטבעי עבורי ואני רואה ומעריך את הפוטנציאל העצום שגלום במילה כתובה.

למי זה יכול להתאים?
הטיפול יכול לעזור במגוון מצבים למשל: התלבטויות ושאלות לגבי זוגיות, קריירה או לימודים, קשיים רגשיים, קשיים חברתיים ובדידות, ליווי במצבים של מחלות קשות או משברים, הדרכת הורים, שאלות בנוגע לזהות ועוד.

איך זה עובד?
לאחר קבלת מספר פרטים ראשונים, נקבע פגישת היכרות בצ'אט ולאחריה נחליט על מסגרת עבודה שתכלול את מועד הפגישות, תדירות הפגישות ומספר הפגישות להמשך. ואז ניפגש בזמן שקבענו לשיחת הצ'אט. 
מבחינת התשלום - ניתן לשלם בהעברה בנקאית, בכרטיס אשראי דרך paypal (גם למי שאין שם חשבון) או בצ'ק, עלות הפגישות תקבע בשיחה בינינו - במטרה לאפשר לכל מי שמעוניין להתנסות בכך בלי מגבלות כספיות. 

רוצים לנסות או לשמוע עוד? פנוי אליי במייל ונמשיך משם.