המלצות קנייה מ iherb וקופון

באופן כללי אני משתדל לא לקנות יותר מדי, ואם כבר אני קונה אז אני משתדל שזה יהיה בעדיפות ליצרנים מקומיים/אקולוגיים/בריאים.

מה שמעלה שאלה לגבי קניות דרך iherb, אתר שהרבה מחובבי התזונה הבריאה כבר מכירים. מצד אחד למי שצורך מוצרי בריאות שונים למשל מוצרי ותוספי תזונה, היגיינה או קוסמטיקה טבעית זה אתר מעולה ונוח, מחירים טובים ולרוב משמעותית זולים יותר מבארץ ומשלוח מהיר עד הבית (בהנחה שדואר ישראל לא מפשלים), מצד שני לקנות מחברה בחו"ל ששולחת את המוצרים מרחבי העולם זה לא ממש אקולוגי. חלק מהמוצרים ב Iherb אלו אותם מוצרים שנמכרים בארץ, וחלק (למשל מוצרים אורגניים מסוימים מחברות בעלות אחריות סביבתית ובפיקוח אמריקאי) נראים לי באיכות טובה ואמינים יותר מדברים מסוימים שיש בארץ. דילמה.

אז מה עושים?
כרגיל בחיים, מנסים למצוא דרך אמצע, עם קצת פשרות ומתוך בחירה מודעת.

אז מדי פעם אני קונה ב iherb, משתדל לקבץ כמה מוצרים להזמנה אחת, לעמוד בהגבלות המשקל כדי לא לשלם משלוח גדול מדי, וקונה מוצרים קלים יחסית, שאני יודע שאשתמש בהם ושמחירם זול מבארץ. עד כה אני מאוד מרוצה מהמוצרים ומהשירות.

למי שקונה פעם ראשונה ב iherb מוזמנים להשתמש בקוד קופון NBL172 ותקבלו הנחה של עד 10$ בקנייה ראשונה (בהתאם לגובה הקנייה) וגם אני אמור לקבל צ'ופר קטן מהם לאחר שתקנו.

הנה כמה מוצרים מומלצים שאפשר לקנות דרכם (וגם במקומות אחרים):

  • משחת שיניים של ולדה, אני משתמש במשחת השיניים של ולדה כבר די הרבה שנים, יש להם כמה סוגים שאני עושה ביניהם רוטציה.
  • שמן אתרי (למשל עץ התה), אני משתמש בשמנים אתרים שונים במבער שמנים פשוט שאפשר לקנות בחנות טבע או בחנויות אחרות, זה נותן ריח טוב, פותח את הנשימה ומטהר. עוד אפשרויות לשימוש זה לטפטף כמה טיפות למים ששוטפים איתם את הרצפה, ולהוסיף שמן אתרי למשל שמן לבנדר לשמן בסיס כמו שמן שקדים למטרות עיסוי. כמובן שלכל שמן את האיכות שלו וכדאי לבדוק ולקרוא קצת מה מתאים מתי. מבחינת המחיר מול הארץ ההבדל הוא די משמעותי, בקבוק של 30ml עולה ב Iherb בין 5-8$ תלוי בחברה ובסוג, בארץ בקבוקון של 10ml עולה בין 20-30 שקלים למיטב זכרוני, גם אם נוסיף עלות משלוח קטנה זה עדיין יוצא בסביבות חצי מחיר.
  • תערובת תבלינים אורגנית, תערובת תבלינים טבעית ואורגנית שאפשר להשתמש לתיבול כל מיני מנות ותבשילים במטבח. זו גם דרך לצרוך תבלינים שיש להם ערך תזונתי ובריאותי וחשוב, וגם דרך לגוון את תיבול האוכל.
  • למי שקונה וצורך באופן קבוע ויטמינים/תוספי תזונה למשל מתיל b12, מומלץ לבדוק מה יש אצלם, סיכוי טוב שתמצאו משהו באיכות טובה ויותר זול מבארץ.

כמו לכל אתר קניות יש להם כמובן הרבה מבצעים והטבות וכו'
אבל נסו לא להיכנס לטירוף צרכנות:)




אולי יעניין אתכם לקרוא עוד:
איזה מזונות נלחמים הכי טוב בסרטן
בריאות טובה לא חייבת לעלות הרבה כסף
למה כדאי לאכול בטטות