3 המלצות למוצרי תזונה למטבח בריא

 מצרף 3 המלצות למוצרים שאני קונה ב Iherb ומשתמש במטבח שלנו, כולם מתאימים לטבעונים ויכולים לעזור בשמירת תזונה בריאה וטבעית בבית, רוב הזמן אנחנו משתדלים לקנות בעיקר חומרי גלם ללא עיבוד ולבשל לבד אבל עדיין נעזרים מדי פעם גם במוצרים מוכנים ואז מחפשים מוצרים טבעיים, עם מעט רכיבים ובאיכות טובה.

1. coconut amino - רוטב אשר מופק מנוזל עץ הקוקוס ומשמש כתחליף רוטב סויה, בשילוב עם רוטב סויה או בפני עצמו לתיבול או הכנת רטבים שונים. אורגני, טבעוני, נטול גלוטן עם טעם מתקתק.

2. אבקת Supergreens ירוקים אורגנית, זאת של חברת Amazing grass מכילה אבקה של נבט חיטה, קייל, מורינגה וספירולינה. שמהווים יחד מקור טוב לויטמינים, כלורופיל, חומצות אמינו ומינרלים. מוסיפים כפית של האבקה לשייק שמכינים בבית ונהנים מבוסט תזונתי.

3. קרקרים של אורז ואצות - אמנם מוצר מעובד אבל יחסית בריא ולא יקר, מתבסס על אורז מלא, תמרי ואצות שזה לא רע בשביל קרקר. הולך טוב עם כל מיני ממרחים וגם הילדים אוהבים אותו. החברה של הקרקרים Edward & Sons היא חברה צמחונית בבעלות משפחתית שמנסה לשווק מוצרי מזון בריאים וידידותיים לסביבה ולאדם שזה גם שיקול בבחירת הצרכניות שלנו.

אולי עולה השאלה למה בכלל לקנות ב iherb אם הרעיון הוא צרכנות יותר אקולוגית ואז עדיף שתהיה יותר מקומית, אז התשובה כמו בחיים היא מורכבת, האם תמיד עדיף לקנות מוצר מיובא ברשת שיווק ישראלית? לא בטוח, המוצרים הספציפיים האלה לא קיימים בארץ למיטב ידיעתי וגם למחיר, לנגישות ולשירות יש חלק בהחלטה. בגדול אנחנו מנסים לצרוך באופן מודע ואקולוגי כמיטב יכולתנו ויש לזה כל מיני שיקולים, ארחיב על זה בהזדמנות.




שיהיה בתיאבון

ואולי יעניין אתכם לקרוא גם: