על נבטים, מנבטה מחימר והזמנה לסדנת הנבטה

מי שקורא בבלוג שלי כבר בטח נתקל באיזה פוסט על נבטים והנבטה.
איך שלא תסתכלו על זה, נבטים ונבטוטים זה מזון מעולה, עשיר במלא רכיבים תזונתיים, זול יחסית וקל לגידול בבית, כך שלכל מי שמתעניין בתזונה בריאה מומלץ לשלב אותם בתפריט. ולא חסר איך, אפשר לאכול אותם חיים או לשלב בסלט, להוסיף למרק כחלק מתזונה בחורף, להקפיץ עם ירקות, לשים בסנדביץ' ועוד..
בתקופה האחרונה אני מתנסה יותר בהנבטת זרעים כמו אלפלפא, ברוקולי וצנונית ובודק גם כלים נוספים להנבטה.
ואני שמח לצרף שתי המלצות בנוגע לגידול נבטים והנבטה ביתית.

סדנת הנבטה מתקרבת
מזמין אתכם לסדנת הנבטה שאני עורך בפראנה תל אביב ביום שבת ה 17.1 בין 10:00-11:30 בבוקר, בסדנא נבין למה ומה כדאי להנביט, נלמד איך מתחילים ועושים את זה לבד בבית והכי חשוב נטעם סוגים שונים של נבטוטים ועוד כמה דברים טעימים ובריאים שאפשר להכין בבית… הסדנא היא בדאנה - שלם כפי רצונך ויכולתך.

המלצה על מנבטה מחימר
התנסיתי בשימוש במנבטה מחימר מאתר פשוט שמציע כלי חרס יפים להנבטה ובישול וגם מאפשר קניית זרעים באיכות טובה ובמחיר טוב להנבטה, ההנבטה במנבטת החימר הייתה אחלה והנבטים יוצאים טוב, כך שאני משלב אותה לצד ההנבטה השוטפת שלי בצנצנות וממליץ עליה למי שמעוניין לקנות מנבטה.
נבטוטי עדשים ירוקות במנבטה

אם אתם רוצים לקרוא עוד על הנבטה הנה כמה אפשרויות:
למה כדאי לאכול נבטי חילבה
איך להנביט לבד בבית